Jump to content

Recommended Posts

16 yo daughter in jail till the 85th. Comes out with ankle bracelet. Get to start paying probation fees again. Yay me.

  • Like (+1 Rep) 1

Still learning but have started gathering.

Link to post
Share on other sites

  • Replies 19.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

People who drive the same speed as the person next to them when there's a mile of cars behind them and none in front of them

people that think people with doctorate degrees are actual doctors

Car audio shop guys who are stuck on one brand and won't listen to anything you have to say about any other brand that they don't sell

Posted Images

16 yo daughter in jail till the 85th. Comes out with ankle bracelet. Get to start paying probation fees again. Yay me.

Make her ass get a job and pay for that shit herself.

That being said a lot of people's definition of "music" is a clipped 30 hz sine wave with some 80 IQ knuckle head grunting about committing crimes and his genitals.

Link to post
Share on other sites

16 yo daughter in jail till the 85th. Comes out with ankle bracelet. Get to start paying probation fees again. Yay me.

Til the 85th? I've been on house arrest before but never that long, lol.

I agree. My probation is up next month. No bracelet though

  • Like (+1 Rep) 1
Link to post
Share on other sites

16 yo daughter in jail till the 85th. Comes out with ankle bracelet. Get to start paying probation fees again. Yay me.

Make her ass get a job and pay for that shit herself.

I agree if you keep bailing them out they won't ever learn. Remember you want be around forever to watch their back.

If it's not hart stopping it not real POWER

d5a12bcc-c31a-4c2d-90bd-394ef746eb7a_zps0ea163ed-8f00-4686-8c3d-77bccbd0ea03_zps

Link to post
Share on other sites

16 yo daughter in jail till the 85th. Comes out with ankle bracelet. Get to start paying probation fees again. Yay me.

Make her ass get a job and pay for that shit herself.

I agree if you keep bailing them out they won't ever learn. Remember you want be around forever to watch their back.

Problem is being a minor if she doesn't pay the collection BS falls to the parents. But I agree, get her a job.

Sorry for the trouble mcfalcon, I thought I had it rough with my 18yo refusing to go to school on time (every day) and really having to hustle to graduate on time. Would basically throw away his Eagle Scout status and cost him a two-year-free college tuition offer he has on the table if he doesn't. Best of luck man.

Static drops are my bag.

Link to post
Share on other sites

Naw, get her out. the longer she sits, the more she gets comfortable. If she becomes comfortable she'll treat it like daycamp. Trust me, after my first stay, jail seemed fun to me but that was when I was in my late teens and 20's. Now, I'd be this dude if they made me sit longer than a month

88054_hanging-man-window-cling.jpg

Link to post
Share on other sites

Till the 8th. Damn spell check. Yeah I plan on her getting a job this time but as was stated it would fall back on me. The ducking laws are stupid man. If your kid tells you "fuck you, I'm not doing it" there's nothing you can do. Whoop a 16 year old? Kind of dumb and pointless.

Still learning but have started gathering.

Link to post
Share on other sites

I'd still do it, pointless or not. Nothing in life is free, including sitting your worthless ass.

  • Like (+1 Rep) 1

2007 Pacifica
Rebuild. Less quiet. Still not loud.

Link to post
Share on other sites

Till the 8th. Damn spell check. Yeah I plan on her getting a job this time but as was stated it would fall back on me. The ducking laws are stupid man. If your kid tells you "fuck you, I'm not doing it" there's nothing you can do. Whoop a 16 year old? Kind of dumb and pointless.

There are worse things than an ass whooping, if I would have got in trouble with the law at that age I would have been left to rot in jail and homeless when I got out.

Hell my pops kicked me out for way way less than that.

That being said a lot of people's definition of "music" is a clipped 30 hz sine wave with some 80 IQ knuckle head grunting about committing crimes and his genitals.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...