Jump to content
 
 

MrLandedra

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About MrLandedra

  • Rank
    120db
  • Birthday 03/18/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oklahoma
  1. Got another naive question, a buddy of mine actually proposed this idea... So I have a box for a 18" re sx d4 tuned to 32hz, I'm wanting more like 24-26hz. the port is just a simple slot port, he suggested adding onto the port and making it L off, would this in theory work?
  2. Haha I do the same thing to my brothers, I just keep saying yeah....yeah....damn.....yeah as I turn it up
  3. Well this really isn't during a demo...but when your driving with a friend and you want to hit that bass knob, they keep on talking, just as you start to touch the knob, he starts on another story smh. During a demo....we've all seen that one guy, that wants to see your entire setup, and tells you how much of it you have wired wrong. "Nah man you shoulda wired it at 17.5 ohms, oh and you need a cap...yeah, my cousins baby daddy's friends mothers boyfriend told me this,"
  4. Wow. This is easily the most detailed build I've ever seen. I swear some of these guys on here can survive a nuclear apocalypse with 6 hand tools, a sheet of mdf and a spoon. Meanwhile I'm just here like My jimmies remain rustled.
  5. Ha! Exactly! That's how it is though, by the way, I snapped a pic real quick before heading to work, it is very messy. The other amp isn't in the car yet.
  6. Haha, Tis true, they can take a beating, and I mean really all this is, is me testing the waters. Seeing what I know, and need to learn, in reality it's going to look like a 20 year old that barely understood ohms law up until a year or two ago put it together, which is expected from an amateur. By NO means will any of this look like the Beryllium Bmw build haha. If you haven't seen it yet, here: http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/57269-beryllium-bmw-323ci/ That guy does top notch work, it really blows my mind with every little detail. Btw the pics I were going to take of the trunk, sort of came to a halt with the crazy lightning and rain that we had, when I have the opportunity, I'll grab some and bring em here.
  7. Sorry I've been out of town, I'll grab some pics tomorrow. As for small box/sub, my trunk is empty, I have a walled Re 18 so I have plenty of room to work with. The reason for this is to use this empty space, also to not have my amps just laying there, seems tacky,
  8. There's gotta be some Oklahoman bass heads, now show thyself!
  9. OH btw on my wall "see prof pic". Would it be a bad idea to put two neo pro 8s in the space above the 18?
  10. Hell yeah I ran it off of 1k at 4 ohms and it ate the power up. Actually did very well for the pre fab it's in. I was surprised!
  11. A buddy actually gave it to me after he had his baby, told me it needed a new home. This was over a year ago, just pulled it out, and my question is...what year might this sub be? From what I can tell, it's a 12" earthquake dbx12, single 4 voice coil, not sure what size voice coil, high roll surround, very sturdy basket and a well made cone. The spider seems fairly thick and stiff. Are these a decent line of subwoofers?? http://postimg.org/image/dgzd71gpz/ http://postimg.org/image/h1v8q9l9j/ http://postimg.org/image/75u5qmfhj/ http://postimg.org/image/9x8dk47on/ http://postimg.org/image/jt9gjrdgn/
  12. So here I am, wondering how I am going to go about this amp rack. I have a huge trunk, and only two amps that aren't very big. Is there anything/anyone out there that can actually create a design digitally? There trillions of ways to go about it and to say at the very least I have 0 experience making an amp rack. I may be making this harder than it is but I honestly don't want a descending front face on some legs for an amp rack haha.
  13. Popped out a nasty crushed fiberglass bumper cover with a torch and a hay hook lmao. Thinking about working on an amp rack while I wait for some materials to come in to finish the wall.
×
×
  • Create New...