Jump to content
 
 

Ivan Gonzalez

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Ivan Gonzalez

  • Rank
    120db
  1. Anyone whos interested in the houston tx area http://houston.craigslist.org/ele/3853388395.html
  2. Yeah Thats why I'm not tripping I kinda want to sell it all together its up on craigslist now hah
  3. Going to save money for some tools to be able to build what I need to build propperly. Don't know anyone with tools so shit out of luck
  4. http://youtu.be/zPpksB2N8Ec I think my sub flexed here and there LOL Crazy song gj
  5. Thanks good to know I'm doing something right haha hopefully I can get my buddy to help my cutout the parts to make that amp rack and new floor
×
×
  • Create New...