Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Neo_frog

Spl Comp / Car Show In Alsip, Il

21 posts in this topic

Just giving you Chi-town guys a heads up on this one. My Memphis rep brought it to my attention and I'd like some competition out there. So if you wanna go up against the PT Pounder come and get some! (Not really...you'll probably smoke me. :blush:)

Sudden Impact Customs 1st year anniversary sound off

12650 Kroll Dr.

Alsip, IL 60803

(708)-926-9837 (if you have the flyer, the number is wrong)

$20 admission, starts at noon

I know it's just a local, but it'll be fun to meet some of you guys and possibly go head to head.

And if my plans can go my way, I'll hopefully have my clamshell done... if not though, I'll just have the current wall.

PS If you can burp over 151.3, you're not allowed to come. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
What set of rules will this be based on?

Ya know, I'm not sure. I'll give them a call tomorrow and find out what'sall going on. But I don't think it's anything big competitors will be interested in. Mainly just a local.

I'll get more details tomorrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anymore news......also I have been looking but havent found a whole lot of db drag events in the chicago to indy area anyone know of any

Share this post


Link to post
Share on other sites

I might try and do this just for fun even though I know they are probably doing to do it db drag style and my truck sucks sealed up.

We'll see. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn. I gave them a call and got some info about the competition...this is as "local" as it gets.

Since they are a new shop, the owner, who I talked to, didn't know how the turnout was going to be so he only has two classes. <1000W and 1000W+ <--how sad is that? And he'll be measuring with an AC meter.

He knew nothing about how dbDrag or bassrace worked for real and got shitty with me when I recommended he added a higher class due to it being unfair. For some of us coming out there, it will be like fighting an infant.

I don't think I'm gonna compete now, but I'll still go out there for demos/videos and to meet ppl. But just giving a heads up. I'm not gonna go up against a 1000W trunk system. They'd probably beat me anyways. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sounds kinda lame, but if i'm off of work I might go up there anyways. It's only 20 minutes from my house.

Perhaps I can bring my termlab along and have them use that instead? Haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sounds kinda lame, but if i'm off of work I might go up there anyways. It's only 20 minutes from my house.

Perhaps I can bring my termlab along and have them use that instead? Haha.

Yeah, I was thinking about bringing mine, but the owner made it very clear if he thinks I work in a shop (or anyone for that matter) they will be disqualified. So bringing something he doesn't have like a TL, might piss him off.

Side show FTW!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah, I was thinking about bringing mine, but the owner made it very clear if he thinks I work in a shop (or anyone for that matter) they will be disqualified. So bringing something he doesn't have like a TL, might piss him off.

Side show FTW!

From the sound of that, it seems as though he's going to spike the meter for his customer's cars. :rofl:

Gotta love the a/c.

Share this post


Link to post
Share on other sites