Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dude, Are you from Sweden?? :drink40:

yepp

Hehe. Tänkte väll de :P hoppas de går bra me bygget :) var i sverige bor du då? + kommer du på några tävlingar i sommar?

hmm står rätt stilla atm.. har lite annat pågång samtidigt o polarn som vi håller på hos har skola o shit så.. sen har jag 2 andra bilar jag måste få igång o få iväg så.. smällde ihop en t-line låda t polarens 8" t hemmabiot o lite andra småsaker men den spelade riktigt nice azzo synn bara att dom blir så stora :/ jag bor mitt mellan vänern o vättern.. du då? hmm tävlingar får vi la se lite azzo .. blir lådan klar o spelar som den ska så kanske jag kollar lite på typ ljudia dagen i mariestad lr nått mer lokalt.. kanske ner t jönköping när nu d e men vi får la se hur långt jag kmr me bilen o så vet inte riktigt hur jag ska koppla allt än mer än att jag har 25 meter 50kvadrats kabel som ska in :P sen kanske försöka få in en till generator men så har jag planer på o trimma motorn me så vi får se när jag kmr nånstans me den bilen :P

tävlar du lr? o vart bor du?

Posted

yepp

Hehe. Tänkte väll de :P hoppas de går bra me bygget :) var i sverige bor du då? + kommer du på några tävlingar i sommar?

hmm står rätt stilla atm.. har lite annat pågång samtidigt o polarn som vi håller på hos har skola o shit så.. sen har jag 2 andra bilar jag måste få igång o få iväg så.. smällde ihop en t-line låda t polarens 8" t hemmabiot o lite andra småsaker men den spelade riktigt nice azzo synn bara att dom blir så stora :/ jag bor mitt mellan vänern o vättern.. du då? hmm tävlingar får vi la se lite azzo .. blir lådan klar o spelar som den ska så kanske jag kollar lite på typ ljudia dagen i mariestad lr nått mer lokalt.. kanske ner t jönköping när nu d e men vi får la se hur långt jag kmr me bilen o så vet inte riktigt hur jag ska koppla allt än mer än att jag har 25 meter 50kvadrats kabel som ska in :P sen kanske försöka få in en till generator men så har jag planer på o trimma motorn me så vi får se när jag kmr nånstans me den bilen :P

okej låter spännande :) Ja de gör jag började förra året me det, ska bygga vägg i bilen till sommar med mål 150 dB:) å ja finns i dalarna .

Posted

yepp

okej låter spännande :) Ja de gör jag började förra året me det, ska bygga vägg i bilen till sommar med mål 150 dB:) å ja finns i dalarna .

niice niice d låter juh nice d azzo :D folket här skriver juh att jag ska kunna komma upp i 150 me men d vettifan azzo.. men men kan juh alltid hoppas :D

ahh d e juh inte allt föör långt från mig då azzo.. 20-30 mil bara :Plr nått..

Posted

Upgrade that hoopty ass generic 12/14g speaker wire PLEASE!!

Atleast upgrade to some quality 12g like kicker fosgate or Stinger HPM...

if u pay i uppgrade what ever u want :D

• 2 months later...
Posted

need more batteries and some electrical upgrades.. yikes.

MickyMcD - "Capable of making some serious trouser flapping volumes at where's-my-testicles frequencies, the Servo-Drives used to be fairly jaw dropping..."

Any time you have have a power wire next to your frame put some rubber hosing (or cut up an innertube) around it. The wire is bound to wiggle (due to driving or flex) and the casing will eventually wear through.

Hammerdown... 1%

no links to outside websites, business related FB/YT pages allowed.

Posted

yes i know i know it suxxxxxx... but w8ing on som cash.. gona sell the other car soon and then uppdate that asap :D only ran the wires and kicked the box in after some banging on the frame :P

editing on the movie or another reply from today will come.. when i gett it on to youtube :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 372 Guests (See full list)

• Create New...