Jump to content

Welcome to the SMD forum!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

kbsmoker

2012 Slamology 3 days away

Recommended Posts

thanks to all the people that kept me from getting arrested

Robs wife for carrying the get ninja out of jail credit card

Aarons wife for just being plain facking awsome

aaron

josh

rob

lem

sockey

reggie

all of team livewire

and to who ever came to get me when i went up tot he cop car with examine gloves on

That woulda been me..lol

I had a great time @ the hotel fuckin with the pimps and hookers all night sat. And for the record, i was last up sat night, just so no shit like happened to matt in brians room to me! Never pass out first..SMH


93 Chevy Silverado


Crossfire,Dayton


Soon to have 6 Lvl4 15s


DC Audio Dealer and Team Member

Share this post


Link to post
Share on other sites

had a great time.. took off early sunday since the truck was pretty well useless lol

Nice meeting you man and your truck is nasty!


If at first you do not succeed, you are doing it wrong! -ARS
UnderLoK-Tanq-SMD-Forum-resized.jpg
Check out my walled TBSS build over here
4 Fi Team 18s on 2 Cactus K9
DS18 doors on 2 MBQ 1Ks, Vifa pillars on a STL4.500
Pioneer X8500
6 XS Power D7500, 1 3400S
Second Skin
2 270a Mechman Alts

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks to all the people that kept me from getting arrested

Robs wife for carrying the get ninja out of jail credit card

Aarons wife for just being plain facking awsome

aaron

josh

rob

lem

sockey

reggie

all of team livewire

and to who ever came to get me when i went up tot he cop car with examine gloves on

And a big shout out to James @ Golden Corral for not shanking us after spilling everything on the floor. HAHA

:rofl: bwhahahahahahah

the leaning tower of cups.. oh man that was some funny shit.

:ninja:


When your at the top everyone is coming for you, friends, family, haters and even those who don't know you.. my advice.. KILL EM ALL

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks to all the people that kept me from getting arrested

Robs wife for carrying the get ninja out of jail credit card

Aarons wife for just being plain facking awsome

aaron

josh

rob

lem

sockey

reggie

all of team livewire

and to who ever came to get me when i went up tot he cop car with examine gloves on

And a big shout out to James @ Golden Corral for not shanking us after spilling everything on the floor. HAHA

:rofl: bwhahahahahahah

the leaning tower of cups.. oh man that was some funny shit.

:ninja:

You had no idea that you even had a plate on the table.... until i pointed it out on the floor!! hahaha P.S. Call bob ;)


2 Fi BTL N2 18s Fully LoadedSundown Audio NS-1Kenwood 845 HU Clarion EQ4 Juicebox 3100sKnu Wire"Big 3"Mechman 270a156.3dBTeam GG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...