Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wow tout est superbe! Mais quels sont ces sangles rouges suspendus en face de votre mur?

des harnais utiliser dans les rallyes

Oh, je pensais que c'était ce qu'ils étaient. Vous avez fait un très bon travail avec cette voiture. Peut-être, vous pouvez saisir pour le système du mois.

TEAM FLEX ISSUES

Car: 1985 Oldsmobile Delta 88 Royal

24" Rims

HU: 7" Carputer, Planet Audio EQ, iPhone.

Coax: T3 Audio 4" speakers

Subs: 2x 18" T3 Audio TSNS (walled)

Sub Amp: DC 9k

SOON TO COME

T3 Audio 6x9s

MB Quarts 6.5" comp set

MAYBE ADDED

2nd DC 9k

Posted

Wow tout est superbe! Mais quels sont ces sangles rouges suspendus en face de votre mur?

Oh, je pensais que c'était ce qu'ils étaient. Vous avez fait un très bon travail avec cette voiture. Peut-être, vous pouvez saisir pour le système du mois.

c'est quoi vu que je suis nouveau sur le forum

Posted

Nuff Frenchies on SMD !!!

152db : not bad !

Subs are just behind the seats : not too close ?

@ Berto : french, or using a translater ? What a nice system, you got ! 2 TSNS 18" : wow !!!

black BMW X1 2.0 l 192 hp

OEM head unit, Amplifiers :  Audison AP 8.9 with integrated DSP and Ampere Audio 1200.

Focal ES 100 K in front doors, and Dayton RS 180 for midbass under the front seats.

2 SSA DEMONS 10" subs, in a sealed box. SecondSkin Damplifier on front doors, and Luxury Liner Pro for the cargo area.

Posted

c'est quoi vu que je suis nouveau sur le forum

Système du mois est un concours où l'on vote pour la eystem nous aimons. Vous pouvez gagner des prix. Voici le lien à la section.

http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/3503-system-of-the-month/page__pid__64109#entry64109

Nuff Frenchies on SMD !!!

152db : not bad !

Subs are just behind the seats : not too close ?

@ Berto : french, or using a translater ? What a nice system, you got ! 2 TSNS 18" : wow !!!

Using a translator. =[

could you tell?

And thank you, I'm gonna get a build log up soon too.

TEAM FLEX ISSUES

Car: 1985 Oldsmobile Delta 88 Royal

24" Rims

HU: 7" Carputer, Planet Audio EQ, iPhone.

Coax: T3 Audio 4" speakers

Subs: 2x 18" T3 Audio TSNS (walled)

Sub Amp: DC 9k

SOON TO COME

T3 Audio 6x9s

MB Quarts 6.5" comp set

MAYBE ADDED

2nd DC 9k

Posted

Yes I could tell, because the translation is always .....!!!

you were too polite, too kind with the "vous" !!! It did not look like somebody talking on a forum, but like you were talking to a lawyer or a doctor, or a teacher !!!

But not bad at all !!!

Your last post, Berto : MUST be a translator !!! lol "Voici le lien DE la section" !!!

Waiting for your build log !

black BMW X1 2.0 l 192 hp

OEM head unit, Amplifiers :  Audison AP 8.9 with integrated DSP and Ampere Audio 1200.

Focal ES 100 K in front doors, and Dayton RS 180 for midbass under the front seats.

2 SSA DEMONS 10" subs, in a sealed box. SecondSkin Damplifier on front doors, and Luxury Liner Pro for the cargo area.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 4632 Guests (See full list)

• There are no registered users currently online
  • Create New...