Jump to content

Fecupe2001, 2 15´s on a 2K , TERMLAB Scores @ page 4!!!


Recommended Posts

tuned in for sure !

We have a lot of those Suzukis here in Martinique. They're sold by the Toyota dealer. nice little cars :)

It seems that those batteries alone can kill your suspensions !!!

black BMW X1 2.0 l 192 hp

OEM head unit, Amplifiers Audison AP 8.9 amp with integrated DSP and Ampere Audio 1200.

Focal ES 100 K in front doors, and Dayton RS 180 for midbass under the front seats.

2 SSA DEMONS 10" subs, in a 2.6 ft3  ported box. SecondSkin Damplifier on front doors, and Luxury Liner Pro for the cargo area.

 

Link to comment
Share on other sites

tuned in for sure !

We have a lot of those Suzukis here in Martinique. They're sold by the Toyota dealer. nice little cars :)

It seems that those batteries alone can kill your suspensions !!!

Very nice, glad to have people from outside the US on this topic lol, yes pretty sure the suspension is gonna get damaged somehow, but fuck it, the audio gods are with me lol

I´m the SPL Gains topic creator!! wanna get louder?? check this: SPL Gains. Panamenian 2009 & 2010 & 2014 Bass Race 149.9 Champion!

2 15" subs and a 2K wired at 1 ohm, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/167788-fecupe2001-2-15s-on-a-2k-video-on-page-3/

8 Massive 15" subs and small power, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/179296-fecupe2001s-8-15s-4th-order-bandpass-wall/

Link to comment
Share on other sites

More pics!!!

Time to start wiring everything up.

21250_10151460145458300_906531648_n.jpg

320820_10151460146788300_442155146_n.jpg

308581_10151460146823300_1291646192_n.jp

Like a gloveeee!!

320842_10151460146278300_992963710_n.jpg

Gotta love measuring everything right, center console, seats and battery rack fitted perfect living some nice room for the box :)

270910_10151460147378300_1053327605_n.jp

My trusty cheap ass Almani 800.4, it´s going for the front 6" powerass 4xl mids and some PRV Audio highs

551376_10151460147428300_1789984210_n.jp

I´m the SPL Gains topic creator!! wanna get louder?? check this: SPL Gains. Panamenian 2009 & 2010 & 2014 Bass Race 149.9 Champion!

2 15" subs and a 2K wired at 1 ohm, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/167788-fecupe2001-2-15s-on-a-2k-video-on-page-3/

8 Massive 15" subs and small power, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/179296-fecupe2001s-8-15s-4th-order-bandpass-wall/

Link to comment
Share on other sites

Not only are you funny as hell. You sir have many mad skill. Love watch you on youtube. You are the man sir.

hehe thanks man, trust me, i enjoy this sport wayyyyy to much, i´ve been doing it since 1998 and i still have a blast like i did from the beggining, i don´t compete anymore tho, too much drama and fighting , i only took the "galon de la muerte" to db drag finals to make a point, but 99% of the systems i`ve built since 2011 are just for competing against myself on my own parking lot :)

Thanks a lot for the kind words, hope you like this small system also, like i said before, i wanted to build something that almost everyone can get for an small amount of money, not everyone has the resources for a big ass system incluyding myself :(

I´m the SPL Gains topic creator!! wanna get louder?? check this: SPL Gains. Panamenian 2009 & 2010 & 2014 Bass Race 149.9 Champion!

2 15" subs and a 2K wired at 1 ohm, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/167788-fecupe2001-2-15s-on-a-2k-video-on-page-3/

8 Massive 15" subs and small power, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/179296-fecupe2001s-8-15s-4th-order-bandpass-wall/

Link to comment
Share on other sites

The subs :)

2 15" Loudforce 85 series subs, they are VERY nice, 750 watts a piece with 3" Voicecoils Dual 4 ohms, magnet is 140 oz and can definitely take tons of abuse...

936705_10151460148293300_1529160440_n.jp

320863_10151460148313300_2067102526_n.jp

2 MDF 3/4" sheets, with a couple of 2x4 for bracing...

575406_10151460148808300_878851633_n.jpg

I´m the SPL Gains topic creator!! wanna get louder?? check this: SPL Gains. Panamenian 2009 & 2010 & 2014 Bass Race 149.9 Champion!

2 15" subs and a 2K wired at 1 ohm, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/167788-fecupe2001-2-15s-on-a-2k-video-on-page-3/

8 Massive 15" subs and small power, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/179296-fecupe2001s-8-15s-4th-order-bandpass-wall/

Link to comment
Share on other sites

This car is sweet, fecupe. Small and short and fairly wide. Has a meanish looking stance, begging for a SUZUKI 1300cc Hayabusa motor in it instead of the Fiat motor :)

Tuned in for this, the video sealed the deal. :)

On 1/4/2013 at 9:31 PM, HatersGonnaHate said:

Wow. 184 posts and I think you're a fucking asshole.

 

Link to comment
Share on other sites

Eeeeuuuuu, thats looking good

thanks a lot man, should get better :)

This car is sweet, fecupe. Small and short and fairly wide. Has a meanish looking stance, begging for a SUZUKI 1300cc Hayabusa motor in it instead of the Fiat motor :)

Tuned in for this, the video sealed the deal. :)

thanks a lot man, yeah is definitely a very nice car, can fit over 11 cubic feet without choking anything, perfect for a pair of 15´s on small power, hahaha i could be called the latino ghost rider lol

I´m the SPL Gains topic creator!! wanna get louder?? check this: SPL Gains. Panamenian 2009 & 2010 & 2014 Bass Race 149.9 Champion!

2 15" subs and a 2K wired at 1 ohm, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/167788-fecupe2001-2-15s-on-a-2k-video-on-page-3/

8 Massive 15" subs and small power, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/179296-fecupe2001s-8-15s-4th-order-bandpass-wall/

Link to comment
Share on other sites

Should get loud :)

9341_10151460158318300_965771107_n.jpg

302776_10151460158403300_347027541_n.jpg

577693_10151460158453300_163221473_n.jpg

I´m the SPL Gains topic creator!! wanna get louder?? check this: SPL Gains. Panamenian 2009 & 2010 & 2014 Bass Race 149.9 Champion!

2 15" subs and a 2K wired at 1 ohm, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/167788-fecupe2001-2-15s-on-a-2k-video-on-page-3/

8 Massive 15" subs and small power, http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/179296-fecupe2001s-8-15s-4th-order-bandpass-wall/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 192 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Create New...