Tek

Can I bug bomb a car?

29 posts in this topic

I had an 8 legged critter almost cause an accident. Twice. It was the same fucker both times. Idk where the bastard is but hes in my car somewhere. I wanna bug bomb my car, is that practical?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ive never tryed it, but since it is alot easyer than tearing apart a whole car, i would try it. Thats me tho.

im no sure if the car would smell after you do it tho:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

your_stupid.gif

haha jk it might work but dont expect to be driving it anytime soon

Share this post


Link to post
Share on other sites

but that reminds of me of a time where me and my buddies pulled up to a red light and we looked over at the car next to mine, there was a big ass spider crawling on the window, the driver saw it and freaked the fuck out rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why not try something simple like a couple of them spider traps the real sticky pads. Just set them in there overnight or while not driving. If that does not work do the bug bomb as a last resort. Good luck either way but really its only a spider. c'mon man (in my best Chris Berman voice)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't some bug bombs fuck up unprotected fabric?

I'd go with what siccostyle said first about the stickypad things.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i would probably do it but i wouldnt use the whole can. they are made for a whole room and your car is a lot smaller. dont get in the car for 24 hours. the morning after, roll down all the windows or something to let it all air out. and dont strike a match lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

just lol.... you scared of spiders? Or was that shyt on your junk??? :peepwall:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now