Jump to content

kalilac619

Members
  • Content count

    802
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

429 Excellent

About kalilac619

  • Rank
    140db
  • Birthday 02/23/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    San D-LEGO MY EGGO

Recent Profile Visitors

10,308 profile views
  1. Measured results??? Pfft...are you blind?? did you not see those flapping shirts and that sweet ass half window up paper trick??
  2. Ive been looking to try a new set of drivers...Hmmmmmmm....
  3. I've had my lifepo4 lithium installed since February 2015 with ZERO issue
  4. The homeless guy at the gas station by my house said he hated walls too🤔
  5. Agree 100%....parked my heap in the garage and don't plan on looking at it for a few weeks...had a blast this weekend...even though I lost a sub...meh...always good times...glad I got to finally meet some of Utahs finest...till next time 🍻
  6. I'm in there like swimwear!
  7. Fi/AA vids,scores thread.

    That score is beyond tits! Congrats!...I don't see it being topped soon,unless there's some more shadiness up north
  8. Fi/AA vids,scores thread.

    Good ish! When I did my 152.5 @ 20hz 30sec ave I was kiddy like a pre-teen seeing boobs for the first time ...that score I would've jizzed myself in the lane Lol keep it up!
  9. Is SQ product favored for comps?

    Hope you're bringing a back up liver,I'll be at finals this year and plan on doing some heavy drinking 🍺
  10. Yeah that door fully open raises my peak 8hz !!!!! Playing with the rear port a bit to bring the low numbers up some...went from an 8in rear aero port to a 10in and gained everywhere but lost as much as 2 db driver door open below 23hz
  11. Good shit.....I mean Meh.....looks like a couple of the gays
  12. Said he's running triple alts as well,so 3 alts on 160ah of lithium is solid....looks good op👍
  13. Some jimz machineworkz buss bars for my JB lithium and cap bank Similar to these but with all 1/0 And cap bars